lördag 6 mars 2010

This land is your land

Jag är en rätt lojal bloggläsare. Jag har en 15-20 bloggar i min RSS-läsare och kommer mig sällan för med att uppdatera den. Jag tycker om att följa bloggar länge och troget och då finns det inte tid för fler.

Men, jag har just återupptäckt Annannans blogg som jag äntligen lagt in i min läsare och nu läser jag gamla inlägg när jag har en stund över.

Idag får vi ett inlägg som ämnat för oss som ryckt upp stövlarna rejält ur leran men ändå inte kan sluta skrapa av fötterna.

4 kommentarer:

L-G sa...

Fantastisk låt och en säregen artist. Jag älskar det extremt lugna tempot i detta videoklipp, 4-5 kamerabyten, musiken får tala sitt eget språk.

Charlie Truck sa...

Ja, visst är det vackert!

annannan sa...

Lite försynt ställer jag nu av mig stövlarna här utanför dörren och undrar hur många av dom bloggar som jag smygläser skrives av människor som smygläser min? (På sin allra högsta grad sisådär sju, med tanke på det antal hur många besökare jag har och att en försvarlig del av de trettio är bloggare som jag vet läser.)

Och så bugar jag mig för den flotta formuleringen om "oss som ryckt upp stövlarna rejält ur leran men ändå inte kan sluta skrapa av fötterna". Det är precis just så som det är.

Charlie Truck sa...

Vaälkommen annannan!
Det brukar ta ett tag för mig, först smygläser jag och sedan kanske jag vågar mig på någon liten kommentar efter en tid och så plötsligt kan man inte få stopp på mig! Vi får väl se när jag ger mig till känna inne hos dig!