torsdag 11 september 2008

Min namne

Visst är det konstigt när någon heter samma sak som man själv? Den här skribenten heter samma sak som jag hette som ogift. (Så nu vet ni det, men det namnet är helt ogooglingsbart). Jag hajar till varje gång jag ser hennes signatur på en artikel och det känns som om jag måste läsa, och jag vill att det ska vara bra, och jag vill hålla med om vad hon skriver.

Förklara det den som kan.

Jag håller nog med om det hon skriver här, men debatten känns rätt trött om man säger så. Och varför kommer det upp en artikel på Expressen när man klickar på en Newsmill-länk? Får det copy och pasta vad de vill, eller får KO arvode av båda medierna? Och rubriken "Expressen går till attack mot de gnälliga männen" - suck, vem satte den? Undrar om hon också kallades Kossan hela sin mellanstadietid? Frågorna hopar sig.

Inga kommentarer: